sâmbătă, mai 05, 2012


Iubitul meu oraș natal
Frumosul meu oraș Sîngerei mereu va ramâne în viața mea locul unde m-am născut, am crescut, mi-am făcut prieteni, am iubit întâia oară, orașul care păstrează cele mai frumoase amintiri, cele mai năstrușnice peripeții, dulcea mea copilărie…

Oriunde nu aș pleca, gândul meu se va întoarce la Sîngerei, la casa părintească, la orașul meu de vis…

Vreau să vă fac o scurtă descriere a orașului meu natal. Situat în partea de nord a Republicii Moldova, la o distanță de 110 km de capitala Chișinău și la 25 km de municipiul Bălți… Orașul are o suprafață de 83, 37 km² și o populație de 15.300 locuitori. Dintre personalitățile celebre ale orașului voi remarca: poetul și deputatul Ion Hadârcă, actorul Petru Hadîrcă, avocatul Vitalie Nagacevschi, academicianul Gheorghe Duca.

În continuare vă prezint câteva poze cu orașul meu…
 Stadionul Central
 Iazul Cazacu
 Bustul lui Serghei Lazo
 Intrarea în orașul Sîngerei
 Intrarea în Parcul Central
 Complexul Memorial
Strada Independenței - strada principala a orașului

 Clădirea Consiliului Raional Sîngerei
Liceul Teoretic "Mihai Eminescu"

2 comentarii:

  1. Salut lume de pe blog! Cine e șefa sau șeful? Vreau să discut niște condiții de parteneriat pentru un site asemănător ca acesta. Aștept un răspuns sau o reacție.

    RăspundețiȘtergere
  2. 2 din 5 nu am vazut cel mai bun liceu din lume Liceul Teoretic "OLIMP".

    RăspundețiȘtergere