marți, mai 22, 2012



FEBRA EXAMENELOR

Nici nu am reușit bine să ne acomodăm cu obiectele din semestrul II și ne-am pomenit în fața sesiunii de vară. Deci m-a și luat „febra examenelor”. Așa e la sfîrșit de an de studiu: diverse proiecte, testări, prezentare de portofolii, iar cel mai groaznic pentru mine a fost teza de an. Mamă, cît m-am chinuit cu ea!!! Îmi venea s-o las baltă deja, dar totuși am reușit s-o finisez și încă să obțin rezultatul maxim.

Teza de an nu e chiar mare lucru și nu este atît de dificilă. Doar că trebuie să te apuci de treabă la timpul potrivit. Așa ca mine, între ghilimele… :):) Uite că cei care sunt studenți în ultimul an de studiu sunt chiar foarte ocupați… Sărmănuții de ei au de apărat teza de licență, de dat examenele de stat, își iau licența și deja fiecare pe calea lui.

Noi însă suntem cuprinși de această febră a examenelor. Conspecte întregi, xerox și foi printate cît duce trenul, și poftim apucă-te și citește tot, pe deasupra încă mai învață ce nu ai reușit… Uite așa în loc să mergi la bazin sau la un picnik cu prietenii, trebuie să ne pregătim… Dar noi ne facem timp pentru toate, căci doar suntem studenți moderni… :):) De un examen am scăpat, în față ne stă altul și tot așa înainte…

Sesiunea e super, pentru ca ai timp liber cît poftești...Dar din păcate folosim acest timp pentru a ne distra, pentru a ne ocupa cu alte activități ce se nasc în mințile noastre de studenți... Uite eu de exemplu, acum în loc să învăț, scriu pe blog... În final, mai rămîn 24 de ore pînă la examen și te pui să înveti ceva. Examenul vine, îl dai, scrii ce știi, sau nu scrii. Ieși de la examen, zîmbești și o iei de la capăt. E draguț, nu? Nu e trist... :)

Mult succes celor ce sunt în sesiune sau urmează să o aibă… Și nu uitați: “ Sesiunea trece, studenții rămîn.” Baftă!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu