duminică, martie 04, 2012


LA MULTI ANI PENTRU BRUNETICA MEA!!!

Zi frumoasa de primavara, parfum dulce de ghiocei, e 4 Martie si Brunetica mea isi sarbatoreste ziua de nastere… In Tara Minunilor – Moldova, avem o fata minunata Alisa, care te tine mereu in preajma ei. Fire vesela, calma, care ma rabda de multe ori, dar daca o superi rau, pai o si patesti…Si totusi “ Doamne Dumnezeule” cat tin eu la ea, la Brunetica mea care are ochii ca 2 margele…
  Scumpa mea, cu tine si zilele de facultate sunt mai frumoase, orele sunt mai interesante, orice clipa e plina de zambet si veselie… Oare ce m-as face eu fara de tine la facultate? La sigur ca m-as apuca serios de invatat…JJJ Dar noi si asa ne descurcam minunat…Pe unde ne m-ai pregatim, pe unde m-ai chiulim, m-ai sarbatorim si tot asa ne bucuram de viata… Ba suntem la Mall, ba la Piata Centrala, ba la caminul 8 sau la Botanica… Si mereu pasii ne aduc la Malina Mica, la Blocul 6 unde se aduna toti Frispistii…
Iti doresc ca aceasta zi sa fie cea mai frumoasa din viata ta….In fond implinesti varsta de 21 de ani, dar pentru noi, cei mai apropiati tie ai 22 JJJ… Stii bine de ce zic aceasta!!!!
Fie ca in toate Bunul Dumnezeu sa te pazeasca si sa-si reverse din binecuvantarile Sale asupra ta. Meriti multa fericire, multa dragoste si eu sunt sigura ca le vei avea, pentru ca ai alaturi de tine o persoana foarte draga…Si ne ai si pe noi, prietenii tai care te apreciem foarte mult, pentru ca ne faci viata mai dulce… Iti doresc mari succese pe plan profesional, sa ai o cariera frumoasa in domeniul dorit si sa fii apreciata de cei apropiati… Pentru tine multi pupici (K)(K)(K)…

LA MULTI ANI SI TOTI FRUMOSI !!! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu