miercuri, ianuarie 11, 2012


Ce iti doresti in anul 2012?

Uite ca am trecut pragul anului 2012, anul in care se spune ca va fi sfarsitul lumii… Si oare noi ar trebui sa credem asa ceva? Unul Dumnezeu Atotputernic le stie pe toate si le randuieste dupa voia Sa.

In fata avem un an necunoscut, in care la sigur vom avea realizari si dezamagiri, vom avea zile insorite si zile posomorate, vom avea soare si ploaie, vom auzi spunandu-se adevaruri sau minciuni, vom avea parte de bine si de rau… Insa foarte multe lucruri depind de noi, depind de felul cum noi vom gandi si cum ne vom starui, depind de credinta noastra in Dumnezeu si de faptul cum ne traim noi viata, fie ca in placeri sau in smerenie.

Fiecare dintre noi la inceput de an isi pune unele dorinte, cere Celui de Sus ceea ce isi doreste mai mult si ii multumeste Lui ca mai are parte in viata sa de inca un an. Tu oare ce iti doresti in acest an? Ce planuri ti-ai facut? Ce ai cerut?

Poate vrei sa-ti cumperi casa visurilor tale, pentru care de foarte mult timp agonisesti banut cu banut? Sau poate vrei o masina de lux sau chiar si una mai simpla, pentru a fi cel “mai tare baiat din parcare” ? Poate vrei sa inchei cea mai mare afacere din viata ta, dar nu esti increzut ca partenerul de afaceri nu te va insela? Poate doresti sa-ti ceri logodnica in casatorie si nu gasesti momentul potrivit sau nu esti sigur ca vrei aceasta intr-adevar? Poate doresti in acest an sa iti faci nunta sau sa dai viata unui copil? Poate vrei sa intri la facultate si nu stii pe care s-o alegi dintre toate? Poate vrei sa te angajezi la serviciu, dar nu il gasesti pe cel mai potrivit sau nu te aranjeaza salariul prea mic? Poate vrei sa-i spui cuiva “Te iubesc!” si nu ai destul curaj de-a o face? Sau poate vrei sa incerci in acest an sa nu te mai certi cu sotia, sa nu-ti mai neglijezi propii copii, sa iti cinstesti proprii parinti? Poate vrei sa nu mai faci pe nimeni sa sufere, ci sa oferi mai multa dragoste, afectiune si stima? Poate vrei sa iti schimbi locul de trai, pentru ca aici nu te simti bine, nu ai ce face, ci doresti ceva nou, ceva care sa te schimbe?

Nu stiu ce isi doreste fiecare dintre voi, dar imi doresc ca sa vi se implineasca tot ce v-ati pus in gand si Domnul sa va ajute in aceasta! Stiu insa ca fiecare dintre noi isi doreste intai de toate – sanatate, ca-i mai scumpa decit toate; apoi cat mai multa fericire, ca sa ne aduca doar implinire, iar dragostea le intrece pe toate, pentru ca doar ea ne poate calauzi pe drumul bun in viata.

Ce imi doresc eu pentru mine? Nici nu am avut timp sa ma gandesc…Poate ca mi-as dori mai multe lucruri spirituale, decat materiale. Tot ce este pe pamant este trecator, azi avem si maine nu. Dar ceea ce avem in suflet, ceea ce gandim, ceea ce facem – toate raman undeva scrise. Deci imi doresc sa fiu mai buna, mai intelegatoare, mai prietenoasa, sa pot iubi mai mult si sa-l pot asculta pe cel de langa mine, sa am mai multa rabdare si mai multa putere de munca. Stiu ca Domnul imi va da mult mai mult de atat. Vreau sa pot termina cu bine anul de studii, sa am o vacanta de vis, sa fiu alaturi de cei dragi, sa nu fiu tradata de prieteni, sa nu ma gandesc la ziua de maine, vreau sa imi gasesc jumatatea care cu adevarat sa ma iubeasca. Oare ii cer prea mult Celui de Sus? Poate ca da, dar la sigur El are deja totul planuit pentru fiecare dintre noi.

In incheiere va doresc ca sa priviti plini de incredere spre viitor, stiind ca nu vi se poate intampla nimic, decat ceea ce a hotarat Dumnezeu pentru voi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu